T-Mobile będzie pobierać opłaty za sprawdzenie stanu konta
-
Autor tematu - Rhetor
- Posty: 7132
- Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
- Lokalizacja: tajna
T-Mobile będzie pobierać op³aty za sprawdzenie stanu konta
Tak informacyjnie: http://di.com.pl/news/45910,0,Czy_Orang ... obile.html
-
Autor tematu - Rhetor
- Posty: 7132
- Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
- Lokalizacja: tajna
-
Autor tematu - Rhetor
- Posty: 7132
- Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
- Lokalizacja: tajna
To nie - Polaczki przejdą do konkurencji. Ciekawe kiedy PLAY (bo sa najbardziej agresywni) zacznie kampanię przedź do PLAY u nas nie płacisz za sprawdzenie konta.
Jak im ucieknie duża liczba klientów to się wycofają.
Te opłaty uderzą najbardziej w Pre-Paid - czyli te osoby, które z dnia na dzień mogą pokazać im charakterystyczny gest z palcem. A to spory rynek.
Na szczęście mam słuzbowy telefon
a "backup" w Play. 

Te opłaty uderzą najbardziej w Pre-Paid - czyli te osoby, które z dnia na dzień mogą pokazać im charakterystyczny gest z palcem. A to spory rynek.
Na szczęście mam słuzbowy telefon


9000 ml A Rh-
-
Autor tematu - Rhetor
- Posty: 7132
- Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
- Lokalizacja: tajna
-
Autor tematu - Rhetor
- Posty: 7132
- Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
- Lokalizacja: tajna
Dokładnie tak - każda najmniejsza zmiana w umowie na NIEKORZYŚĆ abonenta jest podstawą do zerwania. Takie jest prawo.
Nie możamy zerwać umowy gdy zmiany są korzystne, gdy zmieniło się prawo - jak w przypadku podwyżki VAT - i tak dalej.
W tym przypadku T-Mobile zmienia umowę i podnosi nam koszty - a takie dzialanie po pierwsze wymaga zmiany w umowie a po drugie jest niekorzystne.
Tak więc możesz zerwać umowę a T-Mobile nie może rządać kar umownych. Ale musisz dostać nową umowę lub aneks - bo wtedy masz prawo odmowy przyjęcia nowych warunków. Jak nie dostaniesz - a zaczną ci naliczać opłaty - to bierzesz "starą" umowę, którą podpisaleś i biegiem do salonu składać reklamację.
Szkoda, że wcześniej nie wiedzialem, o tej "podwyżce" - fajny telefon za śmieszne pieniądze bym "wyhaczył"

Nie możamy zerwać umowy gdy zmiany są korzystne, gdy zmieniło się prawo - jak w przypadku podwyżki VAT - i tak dalej.
W tym przypadku T-Mobile zmienia umowę i podnosi nam koszty - a takie dzialanie po pierwsze wymaga zmiany w umowie a po drugie jest niekorzystne.
Tak więc możesz zerwać umowę a T-Mobile nie może rządać kar umownych. Ale musisz dostać nową umowę lub aneks - bo wtedy masz prawo odmowy przyjęcia nowych warunków. Jak nie dostaniesz - a zaczną ci naliczać opłaty - to bierzesz "starą" umowę, którą podpisaleś i biegiem do salonu składać reklamację.

Szkoda, że wcześniej nie wiedzialem, o tej "podwyżce" - fajny telefon za śmieszne pieniądze bym "wyhaczył"


9000 ml A Rh-
-
Autor tematu - Rhetor
- Posty: 7132
- Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
- Lokalizacja: tajna
A ja czekam na koniec umowy.LordRuthwen pisze:Ja już dawno przeszedłem do play z numerem właśnie z Ery, nie żałuję.
Czyli co? Mam czekać na aneks do umowy czy biegać? dzisiaj dostałem fakturę za czerwiec i tylko tyle.Ravir pisze:Tak więc możesz zerwać umowę a T-Mobile nie może rządać kar umownych. Ale musisz dostać nową umowę lub aneks - bo wtedy masz prawo odmowy przyjęcia nowych warunków. Jak nie dostaniesz - a zaczną ci naliczać opłaty - to bierzesz "starą" umowę, którą podpisaleś i biegiem do salonu składać reklamację.
ICE In Case of Emergency, w nagłym wypadku
-
Autor tematu - Rhetor
- Posty: 7132
- Rejestracja: 20-10-2009, 10:25
- Lokalizacja: tajna