Śwaitła do Jazdy Dziennej muszą mieć więc oznaczenie E + numer kraju + symbol RL.
Montaż : światła muszą być na wysokości co najmniej 250 mm od ziemi, ale nie wyżej niż 1500 mm, maksymalnie 400 mm od bocznego obrysu pojazdu, a wzajemna odległość między nimi nie może być mniejsza niż 600 mm.
Barwa - BIAŁA, żadna inna tylko biała, dopuszczalna jest dowolna barwa bieli : Zimny - Cool White, Neutralna Biała, Outdoor - Białe Zewnętrzne jak słońce, Warm - Ciepła Biała jak Żarówka.
Jasność : jeśli mamy homologowane światła to jasność jest właściwa, samemu bardzo trudno ustalić właściwą jasność. Stąd wymóg homologacji. Zbyt mała - wiadomo nie zapewni nam widoczności - zbyt duża, będzie oślepiać.
Jako przykład podam, że pojedyńcza dioda SST-90 "daje" nam 2400 lumenów, a XM-L 1000 lumenów. Łatwo sobie wyobrazić co sie stanie jak jakiś "AgroTuner" zamontuje po 3 lub 4 XM-L'e

Generalnie uważam, że za źle ustawione lub niewłaściwe światła należy karać i to bardzo - często jadąc w nocy jestem oślepiany światłami, które na 100% nie są prawidłowe. Zaś "wkładanie" palników ksenonowych do zwykłych "lamp" to MASAKRA - brak granicy światło-cienia, totalny, oślepiający stożek światła.