

Obawiam się, że taki los nas czeka. Z oś. Jasna można wyjechać tylko przez JP II. Zielone ma możliwość ucieczki przez M. Dąbrowskiej do Orkana i dalej. Chyba nigdy nie doczekamy się przebicia z oś. Jasna do Wojska Polskiego.Beaver pisze:Taka mi myśl nadeszła. Skoro teraz sa korki od obodwnicy Tarnowa do Autostrady w Szarowie, z małymi przerwami. to czy później cały ten ruch będzie stał na Jana Pawła II w tarnowie ? bo jesli tak to ja pierdziele takie inwestycje zebym z osiedla nie mogl wyjechac ;p
A ja "obawiam się" że jedno z drugim ma niewiele wspólnego. Korki na DK4 to jedno a JP II w ciągu DK73 to drugie. Oczywiście o ile A4 poleci dalej na wschód bo gdy będzie się kończyć w Krzyżu a nie będzie wschodniej obwodnicy to będzie jak swojego czasu w Wieliczce czy teraz w Targowisku - blokuje się gdy ruch z A4 przechodzi na DK4 i odwrotnie. Inną sprawą że po modernizacji DK4 jeździ się po niej bezpieczniej ale za to znacznie wolniej.Boruta pisze:Obawiam się, że taki los nas czeka. Z oś. Jasna można wyjechać tylko przez JP II. Zielone ma możliwość ucieczki przez M. Dąbrowskiej do Orkana i dalej. Chyba nigdy nie doczekamy się przebicia z oś. Jasna do Wojska Polskiego.
Gdzieś czytałem - chyba na skyscrapperze, że Tarnów-Dębica na pewno nie powstanie w tym samym czasie co reszta A4.Baxon pisze:petr autostrada ma być otwarta w całości do granicy
Kilka miesięcy może oznaczać zakorkowanie miasta podobne jak teraz oraz rozjechanie JP2, Słonecznej i Lwowskiej.Nie ma szans, żebyśmy na Euro 2012 pojechali autostradą z Tarnowa do Dębicy. Umowę na realizację tego odcinka GDDKiA podpisała 7 lipca br. z irlandzką firmą SIAC CONSTRUCTION Ltd., którą wspierać będą polskie przedsiębiorstwa budowlane. Prawie 35 km autostrady ma kosztować 1,75 mld zł brutto i powstać w 24 miesiące. Czyli przecięcie wstęgi nastąpi po zakończeniu Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej.